VI LEVER INTE LÄNGE NOG.

Hello dear people.
Tog min en ganska skön sovmorgon och vaknade, kollade på min mobil och där låg två sms från Josefine och väntade på mig. Skulle rida ut med henne idag, så gick upp och åt lite frukost med mammi. Sen körde hon mig till stallet och jag träffade Josefine. Tog in och fixade med våra hästar och sedan red vi iväg. Blev Harvesta rundan. Massa prat och snack på vägen och kändes riktigt bra! ♥ Hästen var med duktig och fin!
Tillbaka till stallet men stod en häst i vägen i gången så vi skrittade en liten sväng till och var mycket mysigt!
Släppte sedan ut Bonzi igen och jag mockade & fixade mat till henne. Satte mig och väntade på att jag skulle kunna börja ta in alla hästarna. Vid 4, sopade jag och la in insläpp maten och sedan tog in alla hästarna med Sofia. :) Mamma hämtade mig sedan.

Åkte hem och fixade snabbt iordning mig, åt lite kycklingssallad och sedan vidare in till stan för att träffa bästavännen. Var ett tag sen nu och kände verkligen att det var dags att träffa henne. Så bjöd lilla flickan på bio, men först fikade vi och snackade. Köpte sen godis och vidare för att kolla på Min låtsas fru! :) den var faktiskt bra och rolig, blev lite skratt! :D efter bion satte vi oss på ett annat café och myste lite till för att sedan gå ner till rese och ta bussen hem. ♥

Tack för en underbar kväll - världens bästa! ♥♥♥





Kommentarer
Postat av: Sofia

underbart <3

2011-03-13 @ 22:32:13
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback