tröött

Förlåt att jag helt glömt bort bloggen.. men haft fullt upp för praktiken har börjat nu med. Så nu finns jag inte i skolan på tisdag, onsdag och torsdagar i två veckor utan jag är på Åhléns i stan. Går med Angelica och det har faktiskt gått riktigt bra och är kul även att man fort blir trött. Hästen mår också bra, tyckte att ni skulle få veta det eftersom att det är Bonzi bloggen mest handlar om.
Sista träningen i Måndags skrev jag ju inte heller någonting om, men då tränade vi på bommar i galopp och det gick mycket bra det med. Hela påskträningen kändes sjukt bra! och imorgon är det träning som gäller igen och vi får se vad vi hittar på för något då. Idag vilar lilla hästen och Pappa och jag ska snart åka dit och mocka o fixa iordning lite.
Kanske skriver mer ikväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback