vädret!

Vad har vi fått för väder?
en månad kvar tills sommarlov och det snöar som att det håller på att bli vinter igen? det är inte okej!
Varit så himla kallt idag och fryser gör jag med, så nu sitter jag på golvet i toaletten där det är golvvärme och är super varmt. älskart!

Idag var det praktik igen och fanns lite mer att göra idag och imorgon ska det komma massa varor så då finns det ännu mer att göra. Börjar bli roligare nu när man lärt sig lite mer om allting. Så nu vet man precis vart som ska när och sånt. Efter praktiken hade jag tänkt att åka till stallet direkt men vädret blev ju bara sämre så bestämde mig för att ta bussen och sen få åka bil till stallet i stället, mycket mycket bättre!
Så har precis ätit mat och ska strax resa mig upp och gå och byta om för att åka till stallet. Blir nog en uteritt eller ridhuset om det är ledigt. Vet att det är några ridlektioner idag men vet inte vilken tid riktigt ;) så vi får väl se..

skriver nog lite mer ikväll!
puuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback