Valborgsmässoafton

Jag vet att jag varit super dålig på att blogga nu, de senaste dagarna men inte haft någon lust att sätta på datorn alls!
Men nu hade jag iallafall tänkt fixa lite inlägg.
Hoppas ni hade en bra valborgsmässoafton - det hade ju iallafall jag. Åkte först ut till stallet vid halv 9 och red ut med Siri och Ida. Vilket gick hur bra som helst och hästen var super duktig och lyssnade hela tiden. Galopperade bakom Askungen så att Bonzi skulle få träna på att korta sin galopp lite och hon var ju så himla duktig.
Mockade och fixade sen allt det andra och släppte ut min lilla häst i hagen. Pappa hämtade mig sen och vi åkte vidare till Ikanohuset. Lunchade på stan och shoppade. Fick med mig ett linne från MQ och en jeansjacka från MQ. Sen från BikBok en randig lite tjockare tröja, och jeans shorts och sen en blå tröja. Eftersom att jag handlade för över 500kr fick jag med mig en liten present och i den låg en halsduk och nagellack sen ett par tights. Köpte svarta rosetter med att ha i håret och läppglans. Så det blev som sagt lite shopping där och en mysig dag på stan med Pappa.
Åkte sen hem och fixade mig iordning för att möta upp Julia och Natta vid bussen. Vi skulle till Daniel och Simon för att ha en grillkväll och lite mys. Så vi grillade och fixade lite först, kollade på en film och lyssnade på musik och samtidigt drack lite gott! Tack för den underbara kvällen!
Blev sen hämtat av Pappa och somnade nästan direkt när jag kom hem.
puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback