jag skulle pröva mina läppar mot någon annan om du lämnade mig nu

Jag tror jag talar för fler än mig själv när jag säger att praktiken inte lockar imorgon. Men men, what to do? Den här helgen har precis varit en sådan helg som jag behövde. Mina underbara vänner och världens bästa häst! Fler sådana helger ser jag fram emot.

 

Annars då? Jo jag är ganska slutkörd efter en hel dag i skolan, men har fått reda på en sak som jag helst skulle kunna missat eller det är bra att jag vet om det. Men skulle absolut inte velat att det skulle hänt. Trodde verkligen något nu!!

 

 

 

 

 

Ha det så bra tills vi hörs pussisar!

kunde inte lämna bloggen så länge - blev sugen på att skriva lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback