SÖNDAG IT IS

Tja på er där ute. Helgen har varit en av de bästa på länge, trots lite småskit som dykt upp framför näsan på mig. Men men, det är jag och min otur ni vet.. Får se vart kvällen lider, planer som går i kras osv är inte direkt min starka sida. Jag har iallafall tagit mig en sköön sovmorgon idag med och känns att kroppen behöver det just nu.

Åkte till stallet till halv 12 och tog in lilla hästen och borstade av henne lite innan det var dags för henne att få massage. Förra gången tyckte hon det var lite läskigt men idag gick det super bra och man såg verkligen hur hon njöt! hon älskade det verkligen idag! Massören sa att hon var super duktig och att hennes kropp även kändes riktigt mjuk och bra. Så är är ju positivt! :) Sen fick hon gå ut igen och jag mockade och fixade hennes mat.
Vila för henne idag eftersom hon fick massage. Men imorgon ska vi nog ta ett pass i ridhuset. Blir nog superbra!
puss


lilla stallkatten nisse är sjuk stackarn och trött :(


Kommentarer
Postat av: ylva

sv: men nej Båris ä sötare <3

2011-03-13 @ 17:38:21
URL: http://ylvaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback