En liten lista

Jag har insett att min senaste kyss...va med en speciell!
Jag lyssnar på... Sara Varga
Jag pratar... lite för mycket ibland.
Jag tycker om... sommaren!
Jag avskyr när folk... är falska & har åsikter om saker som inte angår dom själva..
Mina närmaste vänner är... underbara!!<3
Min första vän hette... minns inte.
Kärlek är... sjukt jävla underbart men även så jävla komplicerat.
När jag borstar tänderna... så blir tänderna rena :)
När jag lagar mat... blir det ibland gott ;)
Jag tänder på...  mycket bra saker..
Det sexigaste yrket är... polis
Det är charmigt när... jag vetinte
Jag är rädd för... att dö.
Den värsta känslan är... när man blir sårad.
Den bästa känslan är... när man är förälskad.
Jag är bäst på... att säga samma sak typ 30 gånger?
Jag är sämst på... att vänta.
Om jag var ett djur skulle jag vara... en häst.. gnägg
Om jag va en insekt skulle jag vara... död?
I sommar.. kommer jag vara massa med min häst och mina underbara vänner!
Sist jag grät var... för lääängesen.
Jag kan inte..  sakna dig mer än vad jag redan gör!
Min mobiltelefon är... en av de bästa sakerna jag har.
När jag vaknar på morgonen... kollar jag klockan och direkt mobilen.
Just nu tänker jag på att... att jag har massa att göra imorgon :(
Bebisar är... jätte söta
Idag har jag... ridit ut med världens underbaraste Siri!
Ikväll ska jag... titta på tv och sova
I morgon kommer jag... städa mitt rum sen stallet
Jag vill verkligen... ha sommar nu!
Om jag vore ett redskap skulle jag vara... vene
Jag kommer alltid att vara... mig själv oavsett vad!
Det finaste som finns är... mina underbara vänner & Bonzi! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback