Fucking snow..

Hallå, förlåt ännu en gång för sjukt dålig uppdatering men inte haft tid/lust.
Klockan är redan 13:45 och jag är så seg. Har inte gjort ett dug bara legat i min säng och sovit men var nyss duktig och dammsög nyss hela övervåningen. Imorse var jag också och morgonfodrade hästarna tillsammans med Mamma. Hur mysigt som helst, att åka till stallet i pyjamas! (A)

Ska snart ta på mig ridkläderna och åka i väg till stallet för att mocka, fylla på med spån, fixa hö i påsarna och kraft. Sen ta in min socker söta häst och fixa iordning henne och sen ska vi rida ut har jag bestämt.
Kanske finns någon i stallet som vill rida ut med mig på en liten sväng vi får helt enkelt se :)
Sen ska jag hem och plugga småföretagande provet, som jag har på måndag blääh!

Imorgon är det en fullspäckad dag, ska till stallet vid 10 för då ska det komma en som heter Johanna tror ja det var och ge min häst massage. Sen ska hon vila imorgon. Sen blir det nog att hjälp till med insläppet och gå till Ullstämma och ha först ungdomsmöte och sen årsmöte. Sen till stallet igen för att kvällsfodra de små hästarna!

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: tack! :) ni med! <3

älskar dig bästavän <3

2011-02-12 @ 22:10:51
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback