15:e november 2010

Hej allihopa!

Kom precis hem från första dagen i skolan för denna vecka. Härligt väder idag med regn regn och mer regn, inte så mysigt precis. Hade fotolektion imorse och Josse och jag framkallade bilder i mörker rummet. Hann med en heldel och visa bilder var riktigt fina med! Speciellt Josse med hennes snygga mössa!! :D

Hade sen projekt och företagande prov, som jag faktiskt inte vet hur det gick.. kändes ganska svårt men vi får väl hoppas på det bästa! Gick sen och åt. Åt upp maten på några minuter och sen snabbt upp till naturkunskapslektionen. Satt mest och pratade och blev inte att göra så många uppgifter precis... men får ta och göra fler nästa gång. Då var denna skoldag slut & vi gick ner till rese. Där fick jag vänta på bussen i 38min!!!
Men har man spotify så går det alltid bra!! :) plus många att smsa med.

Men nu ska jag snart läsa svenska boken, ska ha läst 100sidor till på onsdag. Har tänkt att jag ska läsa 50 sidor idag och 50 sidor imorgon. (A) får se hur det går... Men som tur att Simon typ berättat hela boken så vet vad som kommer hända iallafall!

Kommer nog tillbaka och skriver lite senare...
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback