Min bästavän

Om jag säger att du är min bästavän så kommer du alltid vara det.
Du är den som jag vill vara med, den som jag bryr mig mest om, du betyder sjukt mycket för mig och det hoppas jag du vet och förstår. Du betyder så sjukt jävla mycket, det finns inga ord som är till dig rättvisa!
Jag älskar dig galet mycket och mitt hjärta skulle gå i bitar om jag skulle förlora dig och vi ska föralltid hålla ihop!
Du är mitt inre och jag är jag därför att jag har dig, du betyder allt Sofia, ingen är och kommer aldrig vara så bra som du hjärtat.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta! Min bästavän livet ut är du!



Min pluttis!


Vi går tillsammans genom livet & det kommer föralltid vara vi!!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag älskar dig så sjukt mycket elin!! Bästavän livet ut alltid!!

Du betyder allt och du är jag! <333

2010-05-18 @ 19:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback