IDAG

Har bara inte orkat/hunnit blogga någonting. Men nu när jag satt här så kände jag mig tvungen att blogga lite iallafall. Min dag har varit underbar slutade redan 11:15 och det var riktigt skönt för man är riktigt trött nu efter att ha sovit mycket på sportlovet. Vi hade en lektion med Yvonne och hon hade tappat bort mitt arbete så jag måste skriva ut en nytt så att jag ska lämna till henne. Men sen hade vi också en engelska lektion och den var tråkig som vanlig, jag hatar engelska!!!!

Åt mat i skolan och sen gick jag till rese med Mickis o Sara. Tog min buss hem. Somnade på soffan och sen läste jag svenskaboken och engelskaboken. Åkte med Pappa till Farmor en sväng också hon har köpt en ny tv och vi tog bort den gamla. Imorgon är det ridlektion och sen plugga.

Puss o Kram

Just ja var inne på corren och läste om Bjärka. Vilken tur att det inte var stallsidan som rasade!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag säger bara jag är OTROLIGT TACKSAM över att det INTE var stallsidan!

Tänka sig att jag var där bara några få fjuttiga timmar innan det skedde :S Stackars hästar, det var ju en rejäll smäll för en som bodde en bra bit bort hade ju hört det :( De måste varit livrädda.



Dock synd att det var den delen med :/

Massor med husvagnar under och även båtar. Även våran husvagn.. Dock så tror jag att den står under den lilla del som ännu inte rasat.



Som tur är så har de skottat bort all snö idag! :D



Älskade små hästar :/ Stackars Nappe, han får vara ute inatt..

2010-03-02 @ 22:00:25
URL: http://lindaroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback