bästavän

Underbar dag i skolan haft det så jäkla kul och inga jobbiga lektioner!
Älskar verkligen de i klassen man har det ju så himla bäst med dem. Slutade redan kl.14 idag så då kom Mamma och hämtade mig och så åkte vi hem och jag börjde plugga matte. Så imorron blir det matteprov usch!
Ska kolla igenom det en snabbis ikväll med och plugga lite andra saker med.

Nu tog jag en paus och bästavän kom in på msn så sitter och skriver med henne. Damp att hon ska åka bort på Påsklovet dumma Sofia!! Men vi får väl ta och hitta på något efter sen. <3
Hon vill också att jag ska åka sena bussen till stallet på onsdag men det tänker jag faktiskt inte göra, för jag slutar tidigt och hinner med tjugo över 2 bussen härligt!! Vill ju åka till min häst <3
Nu ska jag gå tillbaka till matteboken och äta lite god mat.

Pöss


Kommentarer
Postat av: sofia

hahahahahha, SENA BUSSEN du får väl köpa en stor väska som du får plats i så kan du åka i den :D men snart får vi se till o umgås! :P kanske sova efter fredagen vi har tsm? :D<3

puss, älskar dig!

2010-03-30 @ 17:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback