I MUST WAIT SO LONG

Hejhej

Här sitter jag ute på altanen och solen lyser fortfarande där ute. Sånt här väder borde det vara varje kväll!
Sitter och pratar med Pappa om ett viktigt datum som kan bli den bästadagen i mitt liv och som kan bestämma en heldel. Snart väntar sängen på mig och jag kan aldrig somma på kvällarna så har bestämt att jag ska börja läsa en bra bok och även min häst tidning som kom ner i brevlådan för några dagar sen.

Imorgon ska jag klippa gräset och jobba lite här hemma, får ju faktiskt lite pengar.
Senare på kvällen kanske Mamma och jag ska ner till Sturefors slotts park och gå lite.. riktigt mysigt!
Ska även hinna med att rida lilla pluttis hästen min. :) 



min plutt Sofia kommer hem på torsdag och jag saknar henne redan! <3


Kommentarer
Postat av: Amanda G

Hej Elin <33 Saknar dig ! Vad är det för dag som du skriver om ? :) Kraam ! :)

2010-06-22 @ 12:37:04
Postat av: Sofia

haha onsdag kom jag hem! :D saknar dig bästavän!<3

2010-06-23 @ 23:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback