Saknaden är enorm

Jag kan inte än förstå att du är borta det går inte att förstå!
Du kommer alltid vara inom mig och det märks att det är någonting som saknas i släkten.
Vill bara att allt ska bli som det var förut men tydligen så går ju inte det och det är riktigt tråkigt!
Men längtan efter dig är ENORM GRETA, kan inte förstå att du är någon annanstans i mina tankar är du än här i Linköping och bor på Ånestads herrgårdsboende. Men nu var det ett tag man var hos dig och nu är du uppe i himlen. Det går bara inte att förstå!!!!!!



Du som alltid ville vara med på allt och alltid frågade hur det var med Morgan och allting.
Nu skulle du ju fått följa med mig till min nya häst men det hann du inte göra! :(<3

GRETA JAG ÄLSKAR DIIIIIIIG!! <3


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad fint du har skrivit syssling, usch asså ! får tårar i ögonen "/ saknar henne så fruktansvärt mkt :( <3

2010-01-09 @ 22:21:36
URL: http://zetterstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback