Jag är lycklig

Som det står i rubriken så är det jag är lycklig och jag längtar massor till imorgon men inte till skolan utan till ridningen och hopplektionen. Längesen man hoppade nu och det ska bli kul att börja nu igen. Hoppas bara jag får min häst för det skulle vara kul att hoppa med honom och ha lite kul. Känns som jag sagt det massor nu men jag vill vill vill!

Idag operades även Cornelia och jag hoppas verkligen att det gått bra gumman, inte för att du ligger och läser det här nu men jag älskar dig och håller tummen! Hon har åkt pulka och åkte in i någon slags snö vägg och hennes korsband som sitter i underbenet slet med skelletben så det var både spricka och ledband av. Tycker så synd om henne och jag hoppas det ska bli bra så hon snart kan komma till skolan och ha kul med oss <3
Smsade henne precis och operationen hade blivit flyttat till imorgon så vi håller tummarna för dig Cornelia <333
Jag idag slutade jag redan 11 så Pappa kom och hämtade mig och sen åkte vi en sväng o kollade på fyrhjuling tror vi ska köpa en någon dag. :) Åkte även o provade back on tracks ridhjälm och lite andra men jag kunde inte bestämma mig vilken jag ville ha så vi ska åka till sharpman och kolla med och se lite om jag gillar någon där.
Älskar att gå runt på sharpman så jag gör allt för att få åka dit och kolla runt lite och nu när jag har min häst så kan man ju köpa lite mer saker också för det gillar vi! :) Nitzch gillar att få nya saker <3

Men headern väntar vi med lite, för vet inte vilken jag vill ha och hur den ska se ut riktigt. Så ni får klara er att bloggen ser ut så här ett tag. Denna vecka kommer det hända saker hela tiden tänkte skriva lite hur min vecka kommer se ut.

Måndag - Den dagen har redan varit och då gjorde jag inte mycket!
Tisdag - Idag har jag pluggat för att jag har administration prov imorgon och sen så kollat runt på datorn.
Onsdag - Efterlängtade ridlektionen och såklart prov, får inte glömma att ta med tränset också.
Torsdag - Plugga engelska för engelskaprov på fredag / städa rummet!
Fredag - Stalldag så blir att ta in hästar, spåna, fixa matpåsar, hjälpa barnen och sen kvällsfodring.
Lördag - Stallet på morgonen, rida kanske? Men ska på mötet. Sen kommer några o ska fira Mamma o Pappa.
Söndag - Stallet dressyrlektion kl. 10:00!

Så ser min fina vecka ut! :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

SHUHU :D Det ska verkligen bli så himla kul imorgon :D

<3<3<3

2010-02-09 @ 22:05:27
URL: http://amandaarockllov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback