2:a ridlektionen på Eda

Åkte till stallet efter skolan med Amanda och Linda.
Fick sms av Emma vilka hästar vi skulle ha och hon sa att vi skulle ha samma hästar som förra gången men så blev det inte riktigt för Amanda utan hon fick Safiran som är min bästvän, inte!!
Haha, men jag tyckte det gick bra för henne ändå och för Linda med på Tullan.  <3
Jag fick min häst men jag tyckte inte han gick så bra och det märks verkligen att han hade gått en lektion innan det är så himla stor skillnad, från att rida honom på helgerna.

Så denna helg ska vi träna på galopp och lite blandat! Sen ska jag ha en privatlektion inte denna helg men nästa. Känner att det skulle behövas nu i början. :) Hyrarmöte på söndag och nästa söndag med. Men denna söndag ska vi prata om vilka dressyr tävlingar vi ska ha i Eda och när. Sen mål för varje person och häst. Så det ska bli riktigt bra. Ska rida också men en av dagarna i helgen får bli en vilodag <3

Puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag kommer dö om jag får samma häst nästa vecka ;) haha!

<3<3<3<3

2010-02-04 @ 18:46:46
URL: http://amandaarockllov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback