UTERITT

Hej mina fina bloggläsare!
Sitter här i min säng med katten och smsar samtidigt med Sofia. Blev inte någon garderob idag utan den kommer imorgon istället - men det blev en sväng till stallet iallafall. Mockade och fixade maten till henne och sedan tog jag in henne när Bosse hade insläppet. Hon fick äta lite medans ja pysslade med andra saker.
Borstade och fixade iordning henne och red iväg. De håller på och bygger hus och vägar och sånt nedanför stallet så det finns en hel del läskiga saker men efter ett tag kom vi förbi de sakerna med. Vi red en runda som tar ca. 60min men rider först på ett fält och sedan upp i skogen och så rider man i skogen tills man kommer till Ullstämma/Vidingsjö och sen vidare på en väg tillbaka till stallet. En riktigt bra runda faktiskt, man kan galoppera o allt med. Vi möte först rådjur men de var inte så läskiga, sen kom de 3 hundar o två tjejer och en hund var lite läskig för den sprang och skällde. Men de ropade på hunden och satte fast den i koppel och sen kunde ja rida förbi där. Kom en gubbe springande bakifrån som nog var det läskigaste :P hon lär sig mycket bara på ett uteritt. :)

Men gick hur bra som helst och hon var jättepigg och glad! :)
imorron är det ridhuset som gäller.

PUSS OCH GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback