PERFECT

Snälla ta det lugnt, jag vet inte vad jag skulle göra utan dig

Tjena mittbena. Idag hade man sovmorgon till halv 10 och sedan två lektioner samhällskunskap & svenska. Vart sen en håltimma på ett par timmar vilket inte är lika kul precis! :/ men Mickis och jag, gick in till stan en sväng och sedan tillbaka till skolan för att ha ind-val. Bild och Form för min del. Håller på och gör en mugg av lera. Lite roligt med bild måste jag faktiskt säga.! Tog sen bussen till stallet och byte om och sedan mockade och lätt Bonzi stå i gången. Borstade sen henne läääänge! Mysigt och hon blev riktigt fin!

Sen gick vi en promenad efter som att det var träning igår för Anna Campner. Skrev inget igår för kom hem så sent och orkade inte sätta mig vid datorn på kvällen. Men var en toppen träning, fick rida själv för henne och det var bara mig hon hjälpte vilket är super bra! Fast de var en annan som red samtidigt och hon var ivägen ibland och kunde aldrig flytta på sig vilket var lite störande. Vi tränade på att få fram henne ordentligt och sedan ska jag kunna lägga på spöt på rumpan utan att hon bockar och sparkar bak ut. Men det gick mycket bättre i slutet och hon gick verkligen framåt. Nu längtar jag massa till nästa lektion. För Anna är verkligen en dunder bra tränare.
Hästen var ur svettig hela hon, medans tarzan red så gick jag med Bonzi. Pratade sedan med Anna innan vi gick tillbaka till stallet. Borstade och hon fick dricka vatten. sedan gå in i boxen och vänta på kvällsmaten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback