Jumpsuit



Köpt en Jumpsuit idag - den på bilden fast en svart! Super skön och blir helt perfekt till sommaren.
Skolan idag som vanligt men idag var det extra segt att gå upp och skulle helst velat ligga kvar i sängen några timmar till. Somnade inte så tidigt igår utan låg uppe och smsade ett tag.

Väl i skolan hade vi småföretagande, inköp och varuhantering och sist samhällskunskap.
Efter det åkte Mikaela och jag till stan för att kolla lite och sedan kom även Cornelia, Josefin och Sara.
Köpte som sagt min Jumpsuit och Mikaela och Cornelia köpte också en fast i olika färger!
Så nu blir vi super snygga i sommar och jag längtar så himla mycket tills sommaren och den här sommaren ska bli speciell. Ska hitta på massa kul och fyller ju även 18!
Följde med tjejerna till skylten där de spelar/sjunger med sitt band och de var riktigt duktiga måste jag säga.
Tog sen fem bussen till stallet och mockade, fiixade mat. Eftersom det är träning imorgon så blev det bara en mysig promenad med henne och en kompis till mig. Han har turen och fyller 18 på fredag, vilken lyx! :D
Vill med fylla tidigt - men lilla jag får vänta tills 2 augusti! :P

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback