HOPELESS

Livet är ju toppen. Eller inte. Man kan ju se det från den ljusa sidan men skiten tar ju aaaalldrig slut. Det händer ju ingen annan. Bara mig och min allra bästavän. GREAT. Kvällen ser ut att bli lugn. Ska nog bara vara hemma och bara ta det lugnt framför tv:n känns som jag behöver en sådan kväll. Blivit lite mycket den senaste tiden och mycket tid går till hästen och det är nog den bästa tiden med! ♥

Ja ni, vad är den som har hänt. Jo skolan som vanligt. Torsdagen var det ju som vanligt träning och måste bara säga än en gång hur mycket jag älskar min häst! Hon är så himla underbar och för varje gång blir det bara bättre och bättre. Jag som tyckte det gick bra förra gången när hon var lite tjurig men den här gången gick ju så sjukt mycket bättre än förra gången. Började med att skritta till stallet och sen trava igång henne medans Tarzan red för Anna än. Sedan travade jag och hon hade sjukt mycket motor så vi kortade henne på kortsidorna och längde henne på långsidorna. Vi la in lite volter små och stora. Hon brukar bli lite tjurig då men det gick så himla bra. Men sedan gick vi vidare till galoppen och då satsade vi på att få till bra galoppfattning och sedan få fram henne, men även att få henne lugn och fin. Gick med bra och hon brukar hålla på och stanna men nu galopperade hon verkligen på. Vi travade sedan i slutet och lite serpentiner. Så klart hade vi skrittpauser och sådant imellan med.

Kommer ett till inlägg om vad som hänt idag.
pööösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback