Dag 6-Min bästa vän

Har helt glömt bort att skriva om mina dagar men nu är jag på dag 6! ♥

Min bästavän...

Jag har många vänner som jag håller hårt om hjärtat, det finns några som jag bryr mig mer om.
Men det finns nog bara en som jag skulle kunna dö för.
Det är som nog de flesta vet Sofia, mitt allt, mitt ljus i mörkret.

Vi träffades av att jag började på Eda och det är nog en av de bästa sakerna jag gjort
för skulle jag inte börjat där hade jag nog aldrig lärt känna Sofia. Vissa perioder är vi
verkligen som bästavänner och skriver med varandra jämt och ses. Men nu var det längesen
vi hade en sådan period och det var längesen jag träffade dig. Men jag kan ändå inte ändra
på att du är min bästavän. För mig kommer du alltid vara min bästavän Sofia.  ♥

Jag älskar dig över hela mitt hjärta!






Kommentarer
Postat av: Amandaa

<3

2011-03-06 @ 17:48:12
URL: http://amandaarockllov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback