chai latte

Sitter här med en mugg chai latte! Är nog faktiskt det godaste som finns, efter mocha latte! :D

Den här dagen har varit huur seg som helst eller dagen har gott fort men jag har varit otroligt jobbig känner jag på mig och det är för att jag är helt slut, skulle behöva sova måånga timmar!
Hade bestämt mig för att somna tidigt idag - men vad gör jag nu? jo självklart fastnar jag vid den här dumburken. Pappa och jag kollade runt på lite schabrak och det är nog dags att beställa hem ett rött och en huva. MUMA!
Så kul när man sitter och kollar med Pappa på hästsaker och så vill han att jag köper något, så ska det vara! :D en sadel ska också inhandlas till Bonzi men vi har bestämt att vi ska vänta lite med det, men en svart sadel ska det bli iallafall! :) Bonzan fick en ny sko idag och hon tyckte in om att skos idag och ville inte riktigt. Men skon kom på iallafall som tur var. Nästa vecka är det dags igen men då bak!

Imorgon blir det ett pass i paddocken!
puusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback