WE BELONG TOGETHER

Tjena. Nu sitter jag här framför min kära lilla dator och har just kommit hem från Bonzi. ♥
Man verkligen älskar att komma till stallet och man går mot hennes box så står hon alltid och kollar ut och väntar på att få mysa och göra någonting. Men idag var det en vildag för henne så blev mocka, väga foder och allt som man brukar göra. Men även borsta och mysa med henne.
Skrev ju inget igår om stallet - men då följde Pappa med och jag red ut en sväng. Skritt och Trav i ca. 30min.
Pappa träffade nån på vägen så då red jag vidare, Bonzi och jag orkade inte stå och vänta på honom, så då blev det massa trav på en väg och hon är så himla mjuk och underbar den hästen. Imorgon ska vi också rida ut en sväng och troligen ska Pappa följa med då också och ta lite kort. Man vill ju ha lite kort från första gångerna och under hela tiden.

Var även i stan idag med mami, köpte ett par fina jeans och ett album som jag ska ha bilder i till fotokursen.
Ska lämna in som en slut uppgift i kursen.
Men nu ska jag gå och kolla på tv.

puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback