Ungdomsmöte

Heeej alla snygga! Dagen i stallet har varit sjukt bra!

Åkte till stallet tidigt imorse för att morgonfodra men åkte sen hem igen och somnade om. Gick upp vid 10 igen och åt lite frukost o fixade mig lite. Drog sen tillbaka till stallet, Det är så underbart att ha stallet så himla nära!
Men iallafall så hade vi ungdomsmöte och vi bestämde lite vilka som ska sitta i styrelsen och vilka som skulle avgå. Jag är med i ungdomsstyrelsen nu iallafall vilket är jättekul.
Vi bestämde att vi ville åka någonstans alla tillsammans och det som alla ville var att åka till falsterbo och sen tälta där och sånt. Ha kul alla tillsammans! Nu måste vi bara tjäna ihop lite pengar och sälja kakor och sånt och även ha lite tävlingar i stallet, blir perfekt när vi får våran nya paddock! :D

Efter mötet red jag ut tillsammans med Siri, hackeforsrundan! Hästen var pigg och glad och vi var väl ute i en timme nånting sånt. Mockade och fixade sen och bestämde mig för att imorgon ska jag putsa alla Bonzis saker och rida ut en sväng.




Kommentarer
Postat av: ylva

svar: lätt ^^ o så du förståss :P

2011-01-30 @ 15:50:08
URL: http://ylvaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback