ridhus time!

Okej. Vet inte vart jag ska börja. Skola idag i alla fall, och jag är döööötrött!

Hade sovmorgon till 10, snack med Maggan om betyg sen hade vi bara mentorstid. Tog bussen ut till stallet 12:15 gick upp till andra stallet först och skrev upp mig på ridhuset och som tur var det ledigt. Gick till mitt stall och mockade och fixade, tog sen in henne och borstade. Sadlade och tränsade - gick sen upp till andra stallet och in i ridhuset. Hon var lite segare idag men jag tänkte mest på att hon skulle gå framåt och inte sega. Men blev skritt och trav i ca.30-40min.

Nu ska jag ta mig en dusch och sen plugga lite mera.
puss


Kommentarer
Postat av: Sofia

snygging :)<3

2011-01-12 @ 09:49:15
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback