pluttis i love you

Hallå där!
Idag är jag trött och sliten efter en lång dag. Ganska uttråkad med och orkar inte göra någonting mer idag.
Mamma väckte mig typ nån gång vid 06:00 och lite seg som jag är på morgonen, tog jag på mig en mysdräkt och mössa och satte mig i bilen. Vi åkte till stallet och hade våran första morgonfodring idag, men det var ju bara att ge hästarna sin mat och så bytte jag täcke på Bonzi! ♥

Åkte sedan hem igen, och gick direkt till sängen och la mig. Sov till halv 12 nånting och sen upp igen och då fixade jag mig lite sen åkte Pappa och jag in till stan. Köpte paddar, saltsten och hästgodis. Handlade även lite mat.
Sen åkte vi vidare till stallet och jag mockade, medans Pappa satte fast saltsten, fixade all mat till hästen.
Nytt fint spån fick lilla tjejen med. Skulle ut och slänga en sak och då ser jag min häst som busar med Askungen och springer rätt igenom staketet! :P pucko häst! Men Bosse hållde på att ta in hästarna, så hon hade ingen chans att springa någonstans. Sen fick lilla tjejen gå in och äta insläpps foder. Idag fick hon ha vildag!

Igår var jag uppe och köpte kuponger till ridhuset 10 st för 400kr. Värt det!!
Så satte vi upp oss på en tid, så mellan 14-15 hade jag ridhuset. Gick hur bra som helst och min lilla häst var urduktig! Första gången i ridhuset och allt. Har lite bilder, men som sagt är ju min kamera sladd helt borta..
Så när den kommer fram blir det inlägg med bilder.
Imorgon har jag mitt första insläpp i stallet, men som tur är jag ju inte ensam haha! Men det ska nog gå bra.

Puss och Kram

MIN BÄSTAVÄN ÄR BÄST PÅ ATT BLOGGA!!!! ♥



Kommentarer
Postat av: Sofia

hahaha, jag vet! :D jag är fett på! :D <33

2011-01-10 @ 21:01:15
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback