SUNNY DAY!

Inledde dagen med en riktigt skön sovmorgon. Kunde sova några timmar längre en vanligt. När jag vaknade sa Mamma att det var minus 15 grader fyy tänkte jag då! Skulle hellre vilja ligga kvar i sängen hela dagen. Fixade iordning mig och tog bussen till skolan och hade småföretagnade prov och sedan lunch och sen samhäll. Skulle igentligen slutat efter den här lektionen. Men vi skulle träffa Aita och prata om APU. Vi ska ju ut och praktisera i 2 veckor. Kom två från JC och berättade hur viktigt det var m.m.

Sedan fick ju kryssa i lite platser som vi helst skulle vilja vara på jag valde Gina Tricot i stan och ikano, Åhlens, Lindex och JC. Blir nog super bra tror jag! :)
Efter skolan följde jag med Josse en sväng till stan och tog sen bussen till stallet. Bytte om och tog sen in min lilla häst och fixade iordning henne för longering. Hon var super duktig! Gick sen in och fixade mat och mockade åt henne. Sen gick Hanna och jag in till lilla varma boden och satte oss och lyssnade på musik och åt kaka! :D

DU ÄR BÄST HANNA! <3
Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback