Sharpman

Hej, idag har det varit en riktigt bra dag. Jag var först på sharpman med Pappa. Skulle köpa vita John Whitaker benskydd. Men kom hem med lite mer som vanligt. Ett grimskaft i röd/svart, svart dyon träns, kilklackar till mina andra stövlar, glengordon brunt schabrak och sen som sagt benskydden. Åkte sedan till kusin för vi skulle fira hans dotter. Blev tårta och massa gott! ♥

Hem en sväng och sedan vidare till stallet för att prova ut sakerna och de satt perfekt! Inte provat tränset än för ska smörja det innan. ♥ Men red ut en sväng och Pappa gick med. Blev en liten runda på ca: 30min.
Duktig och lyssnade på allt och var pigg och framåt. Bilder på henne med sakerna kommer imorgon.

Nu ska jag kolla på tv och sen duscha, för imorgon är det skola som gäller :/....
pussss


vita benskydden



detta bruna schabrak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback