natti natt

Hallå där!
Dålig att blogga har jag varit idag.. men har inte varit hemma och inte alls haft nån tid för datorn.
Åkte och hämtade 80 småbalar hö och det gick hur bra som helst och nu har vi så det räcker ett bra tag.
Åkte hem och byte om och tog en sväng till hööks med Pappa och Isak. Köpte ett regntäcke, sårspray, och lite fler broddar. Vädret idag var hemst och nu vill jag ha sommar. :))

Imorgon ska vi fira Mamma och Pappa med några i släkten. Blir kul!!
Jag ska sen ta med Pappi till stallet och så har jag bokat ridhuset från 20-21. Tänkte sätta fram nåt litet hinder och skutta över lite. Ska bli roligt! Kameran ska nog få följa med och då får Pappa ta några bilder!

Puuuss på er!
Nu ska Isak och jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback