FINNS INGA ORD

Hej everybody!
Idag har det varit en speciell dag för, jo det är Jossans födelsedag hurrahurrahurra! :)
Men hade sovmorgon till 10 iallafall och sen blev det träffa Mickis som på rese och sedan gå upp till cloetta och åka skridskor. Gick bra men mitt knä fick lite ont mot slutet vilket inte är lika bra.
Byte om och sen gå till skolan för att äta lunch - hade sen två lektioner. Praktisk marknadsföring, snabb mentorstid och sen estetisk verksamhet. Vi fick sluta tidigare vilket var hur skönt som helst.

På lektionen ringde även hon som skulle ha insläppet med mig och sa att hon var sjuk så jag fick ta insläppet själv. Men hon frågade även om jag kunde mocka och gå en promenad med henns medryttarhäst med icke att jag hinner det. Hon hade även ringt till stallet och massor för att försöka få någon som kunde det men tar man inte sitt ansvar så ska man inte ha medryttarhäst och det slutade idag. Hon fick inte vara kvar på hästen!!
Tycker att har man insläpp och sånt så får man ta sig dit även om man är sjuk och man måste ju ta hand om hästen.

Mockade åt min lilla häst och fixade lite med henne. Gick sen och fixade - kvällsmat, morgon, lunch och insläpp.
Sedan kom Hanna till stallet och hon skulle gå en promenad med sin lilla häst så jag hängde med.
Vi gick en liten runda och upp till det andra stallet för hon skulle fylla i att hon ville ha ridhuset.
Men fyy vad det blåste när man skulle gå hem :P usch fy blää!
Men hem kom vi iallafall och sen gav jag Bonzi vatten och åkte hemåt.

Pusssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback