Duktiga häst

Min duktiga lilla häst har ni fått massage. Kom en duktig tjej och gav de som beställt massage.
Hon kände igen hela kroppen och masserade och sen stretchade ben och allt. Hur bra som helst!
Hästen ville inte riktigt stå still från början för de hållde på att ta ut alla andra så då ville hon ju med ut. Men efter ett tag lungnade hon ner sig och stod stilla. Såg verkligen ut att njuta! Så om 4:a veckor blir det skön massage igen. 
 
Om några timmar ska jag tillbaka till stallet för att träffa Siri och Hanna, sedan gå med dom upp till ungdomsektionens möte och sen efter det är det årsmöte. Blir nog en riktigt bra kväll tillsammans med stallgänget. Senare ikväll ska jag tillbaka till stallet för att kvällsfodra hästarna.
Nu har jag bara ett insläpp kvar den 26:e sen så har jag fått ihop mina poäng för denna månad. Skönt! :)

Ska gå och föna håret nu.
Puss

Kommentarer
Postat av: ylva

sv: nej i typ tollstad tror jag... ^^ men jag ärju i hoppgruppen o alla kan inte åka på samma tävlingar för vi har inte så många transporter nu :P <33

2011-02-13 @ 17:33:10
URL: http://ylvaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback