Dag 5

Dag 01Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03Mina föräldrar
Dag 04Mina syskon
Dag 05 Mina drömmar
Dag 06 – Min bästa vän
Dag 07
Ett ögonblick
Dag 08 – Barndomsminne
Dag 09 – 10 saker du inte vet om mig
Dag 10 – Min förebild
Dag 11 Ett pinsamt ögonblick
Dag 12 – Vad är kärlek?
Dag 13 – Min första kyss
Dag 14 – Mitt favoritminne
Dag 15 – Min favoritfödelsedag
Dag 16 – Detta ångrar jag
Dag 17 – Mina vänner
Dag 18 – Det här upprör mig
Dag 19 – Det här får mig att må bättre
Dag 20 – Det här får mig att gråta
Dag 21 – Mina rädslor
Dag 22 – Min favoritplats
Dag 23 – Det här saknar jag
Dag 24 – Mina ambitioner
Dag 25 – Ett sista ögonblick.

MINA DRÖMMAR:
Ja ni vad har jag för drömmar egentligen? Jag vill leva ett friskt liv och efter gymnasiet vill jag få ett jobb inom butik eller något med handel. Men min dröm är att tjäna bra eller ha mycket pengar så jag kan bo på en fegård någonstans med en bra man, 2 eller 3 barn och några hästar. Det är så jag känner just nu sen kan det ju alltid ändras. Man vet aldrig vad som skulle kunna hända?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback