24:e Februari 2011

Åkte till stallet vid 11 tiden någon gång. Mamma körde mig upp till ridhuset så jag fick fylla i att jag skulle vara där så det blev klockan 13:00! Åkte sen till stallet och Isak följde även med. Började med att mocka, byta vatten, lägga in hennes insläppsmat och sen fixa 4:a nya påsar med hö och kraft.

Sopade sen tog jag in henne, borstade och fixade henne fin. Sen kom Hanna så pratade lite med henne också. Gick sen upp till ridhuset och det var tomt så kunde gå in direkt. Isak bar fram två sockerbitar och en bom.
Satte ut det på långsidan. Skrittade igång henne och travade. Hon var pigg och glad. Travade över den upphöjda bommen och det blev några skutt. Hur duktig som helst. Forsatte sen med galopp och det gick jättebra. Höjde sen upp sockerbitarna så det blev högre. Då blev det lite mer fart i henne och det gick superbra! ♥

Älskar dig världens bästa Bonzi! ♥


sötaste stallkatten Nisse!


bonzis fina box!






lite innan hoppet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback