Hit the lights

Jag har inte haft någon blogg lust alls och därför har bloggen kommit i andra hand. Mycket annat som hänt de senaste dagarna bland annat skolan, vänner och hästen.

Nu är det vi inne på sista veckan i skolan innan det blir ett välbehövt påsklov och jag längtar så mycket. Efter påsklovet är det två veckor praktik på Åhléns i City. Vilket ska bli hur kul som helst måste jag faktiskt säga. Imorgon är jag super pepp, för då drar HP2 till Stockholm för att först kolla på museum och sedan shoppa på stan och pengar har jag fått så nu hoppas jag bara att det finns en heldel saker som jag vill ha med mig hem också. :)
Så imorgon blir även bloggen lidande - men ska försöka fixa lite tidinställda inlägg om jag orkar innan jag tar plats framför Big Brother.

Hade träning i torsdag med och det går bara bättre och bättre. Ställde ut koner i alla fyra hörnen för att verkligen få henne att gå långt ut i hörnen. Sen tränade vi mycket på snett igenom och när vi skulle göra det första gången så skulle hon bara springa iväg och öka. Men efter ett tag gick hon sjukt underbart och jättefint! Vi tränade ju på volter gången innan och denna gång kollade vi bara lite så de satt och de satt sååå himla mycket bättre än första gången. Stolt över min lilla fyra åring! :) I galoppen körde vi bara att jag skulle få runt henne, runt konerna och det gick ju skit bra det med och hon brukar alltid försöka öka och hålla på, men vi kunde hålla oss till en jämn och behaglig galopp denna gång och jag älskar henne så himla mycket! Träning på torsdag igen och jag är såå himla pepp på det! Sen på Påsklovet att vi 3 träning och så peeeppp! :D Finns inget bättre än privat träningar för Anna Campner!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback