Godmorgon

Sitter här och myser i min sköna morgonrock. Är helt slut även att jag har sovit riktigt bra i natt. Men så kan det vara och idag blir det stallet snart. Ska ut och rida en sväng innan det blir dags för insläpp med Siri.
Även att det inte är någon sol framme så är det riktigt varmt och skönt. Ska bli mysigt att rida ut en sväng.
Ska även upp till ridhuset och boka en tid tills imorgon. Då slutar jag tidigt och behöver träna lite extra innan torsdag då det är träning för Anna som gäller. Längtar något otroligt till påsken med, för då är det träning hela påskhelgen. 3 DAGAR!!! :D peppad Elin och Bonzi då!!

Ska gå och fixa iordning mig nu. Men vi hörs troligen senare i eftermiddag också!
Ha en bra dag puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback