ännu ingen sko

Hej bloggen! :)
Haft en super bra dag med massa mys! Mamma väckte mig och frågade om jag ville med och handla med låg istället kvar i sängen och gick upp nån timme senare. Duschade, fixade i ordning mig och tog mopeden till stallet. Hälsade på Bonzi och sen gick jag ner till Ullstämma och hem till min vän. Vi kollade lite på tv och solade och massa annat. Blev en mycket bra förmiddag/eftermiddag där och vid 16 tog jag bussen till stan för att träffa Jossan och skriva till våran redovisning om The Beatles. Ingen av oss var speciellt sugna på att plugga men vi gjorde det iallafall och fikade samtidigt. Massa snack och sedan tog jag bussen tillbaka till Ullstämma och till stallet.
Hästen har ännu inte fått någon sko - men skickade ett sms till hovis idag och troligen får hon sin sko imorgon.
Hoppas verkligen det för nu vill jag rida och träna. På fredag kommer min moster, min kusin och hans barn från Ljusne och ska vara här under hela helgen. Blir mysigt det och på fredag ska tjocka släkten grilla lite så då blir vi lite folk. Sen på lördag ska jag upp och träna med Bonzi för Anna. Vilket blir perfekt! :D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback