allt blir bättre

Hej! blev ingen bloggning igår för det var fullt upp hela dagen. Började med skolan och jag hade samhällskunskap och svenskaprov. Hade inte pluggat så mycket på svenskan men ändå gick det faktiskt riktigt bra, trodde nog att det skulle vara svårare och mer konstiga frågor. Sedan blev det håltimma tills ind-vals lektionen började med var med tjejerna och när de hade gått så träffade jag på Amanda. Brandlarmet gick, så vi fick stå ute en stund men sen gick jag till bildlektionen. Vi ska göra en lite större bild och jag skissade lite på den och det gick faktiskt riktigt bra och bildläraren var nöjd! :D

Blev att möta Mikaela och Cornelia sedan och gå med de till stan och sen tog jag bussen till stallet. Gick sen till stallet, mockade och fixade mat och gick en liten promenad med henne. Blev ju en hård träning igår och då är min lilla fyra åring ganska trött i sina små ben. Men idag är det ridning som gäller och ska se om Pappa ska följa med en sväng och då blir det något skutt på ridbanan hade jag tänkt mig. Annars blir det en uteritt i skogen.
Imorgon ska jag rida ut med Hanna och Siri. Blir superbra det! :)

Åkte snabbt hem och fixade mig för att sedan möta Mikaela, Sara och Josse. Vi skulle till Cornelias förfest. Så det blev massa musik och ölleken eller vad man ska säga ;) riktigt roligt faktiskt! Men sen åkte de flesta in till stan för att de var ju redan 18 . . men lilla jag åkte hem för får vänta några månader till :) Men kvällen blev mycket lyckad! och GRATTIS ÄNNU EN GÅNG CORNELIA!

det var min underbara dag!
puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback