19:46

Hej, idag har jag haft en riktigt bra dag och måste säga att vädret blir bara bättre och bättre! Vilket är tummen upp! :D
Men åkte först till skolan och hade bild, småföretaganade och sen efter lunch samhällskunskap. Efter skolan skulle Jossan spela gitarr på musikskolan, så jag och Cornelia gick på stan en sväng och väntade på henne innan vi tog bussen till stallet. På stan hittade jag en fin kortare kavaj och en fin tröja/linne att ha under. Ska lägga in bilder på kläderna senare. Så får ni se! :) Väl i stallet så var det insläpp så innan Bonzi kom in fixade vi mat och sen borstade på henne. Lerig liten tjej fick jag idag, men är sjukt underbart att slippa brodda nu när man ska rida!
Blev att rida i paddocken idag, och tränade på att få en lugn men hur var super taggad till en början men i slutet var hon lugn och fin precis som jag ville ha henne. Galoppen har aldrig gått så bra som den gjorde idag! :)
Älskar vädret med och hoppas det håller i sig till imorgon för då blir det en uteritt.


Jossan och jag fixat hö till Bonzan, i mina fina påsar :D


Cornelia och Bonzan myser!




lite oskarp, men min fina häst!






här sträcker vi på benen ;)












Kommentarer
Postat av: Malin

Härliga ridbilder

2011-04-04 @ 22:09:10
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback