everybody changing

Sitter i mitt ny städade rum med mobilen brevid mig och musik från spotify lyssnar jag på.
Skulle köpa spotify premium men det gick inte, så får vänta och se om jag kan testa med Pappas kort sen.
Vill ha spotify på mobilen med och om några veckor får jag min nya lilla iphone!! :D

Men lovet börjar lida mot sitt slut nu och det är inget annat än deprimerande. Men idag är det lördag och tiden bara rinner iväg. Farmor kom hit idag och vi åt god mat och myste lite. Åkte sen till Landeryds kyrkogård och kollade på alla fina ljus! Så himla underbart!!
Gårkvällen innehöll det mesta och träffade på Gabbi och Hanna på stan, fikade på Stevés med Chai latte.
Sedan blev det dags för bio och filmen var helt okej, inte den bästa jag sätt precis menmen.
Fick ju iallafall träffa underbara vänner och det blev mys med massor prat och skratt.
När bion tog slut väntade kusin vid parkeringshuset så gick dit med Hanna.
Har man inte världens bästa kusin eller? Slutade jobbet och sen kör lilla mig hem och Hanna med.
Slapp sitta på stan och vänta på buss till halv 1. underbart!!
Men jag ska betala för det, ska baka två rulltårtor! :D haha!
Imorgon ska jag upp tidigt och åka till stallet med Pappsen.

Puss på er!
en extra puss till min bästavän! Du är bäst!


Kommentarer
Postat av: sofia

du är bäst! ♥

2010-11-06 @ 20:18:10
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/
Postat av: Elin Olsson

duuu! ♥♥♥



2010-11-06 @ 20:21:04
URL: http://olssonselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback