Morgan och Nitzch

Tänker på dig varje dag och du har alltid en plats i mitt hjärta.

All vår tid tillsammans var den bästa tiden! Kommer ihåg första gången vi träffades en blåsig dag i Oktober. Vi red ner mot Karsnäs och sen på fältet där vi ridit många gånger tillsammans nu.
Efter att jag hade provridit dig så bestämde vi att jag skulle ta hand om dig varje Onsdag och Lördag, men första veckan kunde jag inte det för då åkte jag till Gran Canaria men precis när jag kommit hem så fick jag ett sms på Katta, att hon hade skadat knät och behövde hjälp att rida dig. Du hade vilat många dagar då och var super pigg!
Men den ridturen hade nånting speciellt, vår första tur tillsammans. 

Många ridturer i skogen och många galopper på fältet, sista dagen jag red dig är en dag som jag aldrig kommer glömma. Den var så himla mysigt och otroligt rolig. Men sista dagen vi var tillsammans helt ensammna i stallet det är den tiden man minns mest. Det går inte att beskriva hur du var Morgan, för du hade en egen personlighet som jag älskade! Sista gången jag kollade dig i ögonen går inte att beskriva. Jag älskar dig mest!
Nästa morgon var du påväg till Gotland och det var där du skulle bo. Saknar dig mest av allt!

Men i min räddning kom Nitzch och det är er jag älskar nu! Ni betyder allt för mig nu <3


Nitzch första gången jag började rida på Eda, så blev du min favorit direkt. Varje ridlektion så red jag dig och du var absolut den bästa hästen. Men sen kom det andra hästar som jag började rida och det var andra som red dig men nu har vi kommit tillbaka till varandra och jag har fått den chansen att få hyra dig!
Vi tillsammans på helgerna och annan tid slår ingenting, vi tillsammans slår allt!


Morgan <3


Nitzch <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Älskade saknade morgan!<3

2010-03-31 @ 21:35:45
URL: http://lindaroth.blogg.se/
Postat av: Linda

Älskade Saknade Morgan!<3

2010-03-31 @ 21:36:49
URL: http://lindaroth.blogg.se/
Postat av: Sara abdulaziz

Hihi naaaw, så sööta och nitzch är finaste hästen:)<3<3

2010-04-01 @ 13:58:52
URL: http://saraabdulaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback