I MADE UP MY MIND

Hej everybody, ligger på golvet och ska snart ta fram min mattebok.
Hade en lektion i skolan idag och då spelade vi in våra säljsamtal, min grupp är bäst! <3
Tänkte åka till stallet efter skolan men orkade faktiskt inte idag, förskylningen sitter i än och jag orkar ingenting, dressyrlektion imorgon kanske annars åker jag ditt och rider lite själv istället. Hästen har haft lite lediga dagar nu och behöver nog ridas lite igen och borstas. Så imorgon är det ett måste att åka till stallet "miss him".

Har inte berättat så mycket om min helg men den har varit speciell och underbar!
Jobbat på hamnfestivalen fredag morgon med Linda och vi var riktigt duktiga och kämpade på, efter den dagen var det riktigt skönt att komma hem och lägga sig i sängen. Tack Sofia som tog stallet åt mig den dagen! ♥
Lördag morgon blev det jobb igen och ännu mer jobb nästan men jag och Amelie hade otroligt kul, blev massor skratt och lura vakterna om bajamajan :P<3 Har inte skrattat så mycket på länge!
Efter det kom Mamma och hämtade mig och åkte hem och fixade iordning mig tillsammans med Ida, sen tog vi mopeden in till staden och åt mat och myste! Gick en sväng ner till hamnfestivalen och träffade lite folk.
Åkte hem igen och kollade på tv och nästa dag var Idas födelsedag ♥

grattis min sötaste unge på födelsedagen!
Åkte med Pappa, Ida och Isak till Ikano köpte en vit kofta, morsdagspresent till mammi, skulle köpt skor men inga passade har för smååå fötter fyyy! Åt mat och fick efterrätt mums.

Men nu har jag skrivit lite och nu ligger matteboken och väntar på mig igen... snart kommer Ida med och sen ska vi till konsert och kongress på försommarsång och kolla på världens bästa Sofia.


Gotland resan är bokad!!!!!!
i sommar kommer jag äntligen få träffa min saknade häst!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åhhh när åker du?<3 skulle gärna följa med men förstår om du vill åka själv ;)<3

2010-06-01 @ 15:07:31
Postat av: Elin Olsson

"Linda" 7 augusti, vi åker på semester med familjen samtidigt! <333

2010-06-01 @ 15:40:40
URL: http://olssonselin.blogg.se/
Postat av: Linda

Det låter härligt (Y) blir lite avis men får åka ner själv någon gång ^^<3 fast hörde att du och emma skulle dit någon gång eller blev det inställt?<3

2010-06-02 @ 15:24:25
Postat av: Sofia

Försommarsång <333

2010-06-07 @ 17:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback