Orm

Har inte hunnit blogga på väääldigt länge men nu är jag äntligen tillbaka till bloggen.
Min vecka har varit riktigt bra men man blir väldigt trött av att hjälpa massor småbarn i stallet, så igår när jag kom hem gick ja och la mig på golvet och råkade somna men vaknade efter ett tag att hunden kom och då gick jag till sängen och somnade där istället.

Gick upp vid halv 10 imorse och då åt vi frukost och sen gick jag ut med hunden och kastade lite boll, men plötsligt släpper han bollarna och skulle lägga sig ner och framför honom vid hans bollar ligger en svart äcklig orm och jag får panik och skriker att han ska komma in men han vägrar han kan absolut inte gå därifrån utan hans bollar och då tar han dom och flyger bakåt och ormen typ flyger upp i luften.
Sen gick han in och vi vet inte om han blev bitten eller om det var en huggorm. Men det tar en timme innan det syns men han blev jätte rädd stackarn. :/<3
Men just nu ligger han och är helt normal så vi tror inte att det var någon huggorm. Då hade han verkligen tur.

Men nu vågar jag inte gå ut, får paniiik när jag ser en orm....!!!
Snart ska jag fixa iordning mig och åka iväg en sväng, ska bli riktigt kul!

PUSS OCH KRAM


Kommentarer
Postat av: sofia

hhahahaaha, lilla fegis elin! :D<33

2010-07-07 @ 12:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback