I'LL TRY HARDER

Sitter just nu framför tv:n och kliar i ögonen, så trött är jag!!!
Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt och suttit framför tv:n ännu mer och bara ätit massor jordgubbar.
Man måste verkligen passa på att äta massor jordgubbar nu på sommaren för det är ju så himla gott.

Idag har jag varit i Eda och hämtat mina skor och kollat på ner Linda och Ylva red lite. Men den mesta tiden tillbringade jag i hagen med min älskade häst. Saknat honom så himla mycket - men snart ska vi ha ridläger tillsammans och jag hoppas han inte är så himla stel iallafall.
Efter Eda åkte jag till nästa stall och tog hand om lilla Viggo min lilla 3åring. Men ju mer man lär känna honom ju mer gillar man honom. Nu vill han verkligen komma in från hagen och blir bara mysigare och mysigare.
Borstade honom och satte på flygmedel sen gick upp till paddocken där han fick hoppa lite och gud så kul han tycker det är - finns nog inget roligare enligt honom. Öronen rakt från och värsta bjudningen till hindret.
Även Elvira fick hoppa lite mot slutet.








Kommentarer
Postat av: Amandaa

Gu va fin han är :D <33

2010-07-14 @ 22:10:14
URL: http://amandaarockllov.blogg.se/
Postat av: Elin Olsson

"Amanda" Han är en sötis! :)<3

2010-07-14 @ 22:17:12
URL: http://olssonselin.blogg.se/
Postat av: sofia

vad fin han va :) o inte så spinkig som man tykcer att de flesta treåringar är :)

jag saknar dig! <3333

2010-07-14 @ 23:18:19
Postat av: Elin Olsson

"Sofia" hihi aa! <3 Saknar dig med!!!

2010-07-14 @ 23:38:41
URL: http://olssonselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback