Träns köp!

idag har det varit en tråkig dag, mådde dåligt och skit!
Så blev att stanna hemma idag från stallet, jag som skulle ha lektion men Mamma har lovat en privat lektion för Jessica istället och det blir ju bättre.
Men var tvungen att åka in en sväng med Pappa till stan och köpa fritidsbusskort så jag kan komma hem från stallet och åka på helgerna med. Men vi tog en sväng till swedol och köpte lite små saker och jag köpte en ficklampa som jag kan ha i stallet. Sen tog vi en sväng till Hööks och jag köpte mitt fina träns nu får vi bara hoppas att hästen passar i den, men det tror jag! Pappa betalade den vilken tur jag hade idag!! :)


Den blev det fast i svart!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är riktigt snyggt det där tränset!! <33

2010-01-07 @ 18:36:49
URL: http://amandaarockllov.blogg.se/
Postat av: Linda

Den är Fin (Y)<3

2010-01-08 @ 20:01:14
URL: http://lindaroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback