Sportlov

Nu var det dags för ännu ett till sportlov och det är sportlovet ska bara bli så himla underbart! Efter att ha haft massor i skolan så vill man verkligen ha en vecka ledigt. Kan ju redan säga att min fredag har varit underbar helt underbar! Skolan var väl inte så himla speciell hade näthandel, personlig försäljning, engelska och sen sista lektion branch och produkt kunskap. Slappa lektioner! Men efter skolan gick jag med Mikaela och Jossan ner till resecentrum och väntade på 540. Den kom som alltid i sin tid men fattar inte att den jämt ska vara så sent i stallet? Jag kom till stallet 25 över och man vill ju vara där tidigare! Men där hade Soffan sadlat hästarna så jag bytte om och gick och tränsade Nitzch. Följde med barnen ner och hjälpte de upp, sen stannade jag kvar nere i ridhuset och hjälpte Teres. De är så himla duktiga för att vara så små och älskar en liten flicka som rider på min häst, han gör allt hon säger och hon är så himla tuff, det går inte att första!
Sen var det en till grupp så jag stannade där nere en gång till och Soffan fick åka hem. . . gick bra och Felize har jag nog aldrig sätt så pigg, fatta hon travade på i dunder fart och galoppen lika så!! Älskar den lilla hästen! :)

Gick upp och sadlade av hästarna sen så började jag spåna och fixa stallet och prata med Teres.
När jag sopade sen kom Pappa och vi fodrade hästarna, sen släckte stallet och åkte hem! Hoppas det inte kommer så himla mycket snö så man kan ta sig till stallet iallafall. Mamma vågar inte åka ända till Sharpman så vi tar det nog en annan dag i veckan.

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Teresian

Haha...Felize var bara för frän....värsta farten, nästan så hon fattade att det var sportlov...

2010-02-19 @ 23:01:08
Postat av: Elin Olsson

"Teresian" hahahahaha :D

2010-02-20 @ 17:39:02
URL: http://olssonselin.blogg.se/
Postat av: soofiiia

haha, felizé kannär hon vill! :P

skulle sett henne i söndags! :P hahah <3

2010-02-24 @ 15:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback