Livet är perfekt tillsammans med dig!

Har precis pratat med Sofia Senneberg och imorgon så tar vi nog en sväng till Hööks och shoppar, Brukar ju alltid Få med mig Något därifrån så vi får se imorgon vad som kommer med mig hem. Har precis smörjt och fixat Nitzch nya träns Sa Pa Onsdag Följa får den med till stallet Men det tränset Använder jag bara lilla! (A) Att vara Nitzch hyrare är perfekt Han är min bästavän och finns alltid Där och jag finns alltid för honom. Han är en liten plutt som Verkligen alltid är glad och han Visar det också. Min lilla häst du betyder allt för mig och jag vet inte Hur jag skulle kunna klara mig utan dig! <3 Du är mitt ALLT!

Längtar massor tills på onsdag, eller hoppas om jag får rida min söta häst!
Vill Komma Framåt med Honom och det tror jag vi kommer Göra nu, efter Att iallafall ha en lektion varje vecka med på Honom sen ridlektionerna kan man ju alltid hoppas Att man får Honom. Om lilla Teres vill vara snäll! :) Söndagarna kommer Också bli topppen nu!

Håller på Att Skicka bilder till Sofia nu, på sista bilderna vi tog på Lady När vi var ute på promenad med våra hästar <3

Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag hoppas jag får någon rolig häst på onsdag :P haha!

<3333

2010-02-08 @ 21:34:03
URL: http://amandaarockllov.blogg.se/
Postat av: Amanda Boris <3

Världens finaste bildeer !! Ha det så bra<33 :)



Ses på onsdag och SÖNDAG <33 As kul !! :)



2010-02-09 @ 14:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback