Dagen i stallet

Mamma körde mig till stallet vid 9 ungefär, vi tog det lugnt och körde sakta eftersom det var så halt! När man väl var i stallet byte jag om. Träffade Linda, Amanda, Anna och Ylva. De bestämde vilka hästar de ville rida och Alma tog min häst som hon ville rida. Så idag blev det ingen ridning för mig och Nitzch men imorgon ska vi rida iallafall. Träna Dressyr! De gick ner och red ett dressyrpass medan vi mockade våra boxar och la in nytt spån.
Satte mig och åt frukost och pratade med Anna och Ylva.

Efter det kom de upp och vi hade rykttävling, fina blev hästarna! Men Linda vann med Felize och Alma med Boris tvåa.  Gick in till Jessica och åt lunch, vi satt framför tv:n och kollade på barnprogram med Rasmus.
Gick sen ut och följde med de ner till ridhuset och tog in hinder. Sen gick jag upp igen och in till Jessica där Anna var med Tyra-Linn och Rasmus. Vi var barnvakt väldigt länge så jag han inte med min buss. Men Pappa kom och hämtade mig sen. :) Kom hem till kl.20:00 så det blev många timmar i stallet idag. Imorgon blir det heldag också men då ska jag rida har jag bestämt mig för!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback