Underbara jul

Igår blev det inte så mycket bloggning, och det märktes att det inte har varit så många inne och kollat heller
alla firar ju mys julafton. Min julafton var iallafall toppen fick det mesta jag önskade mig.
Min yantamatta ( spikmatta ) fick jag och den var otroligt skön, man blir väldigt röd i ryggen efter att ha legat på den kan jag säga.

Sen fick jag ridspö och reflex till hästen från Linda.
Receptbok och en underbart fin häst tavla från syster med Familj.
En tomte med häst från Farmor.
Sen av mamma och pappa, spikmattan, ridskor, ansiktskrämer, gröntskal till mobil,
nya hörlurar till iphone, trosor, strumpor, Hsm med Linda. Sen får jag även Nitzch mamma och pappa
betalar 800kr i måndaden för honom och det var nog det allra bästa <3
fick säkert nåt mer som jag inte kommer på nu.

Ska lägga in lite bilder sen från julafton!
Puss och Kram

Tack Linda för julklappen!



Kommentarer
Postat av: Linda

Tack själv <3

2009-12-25 @ 13:47:46
URL: http://[email protected]
Postat av: Elin Olsson

"Linda" Du är bäst! <3

2009-12-25 @ 14:14:04
URL: http://olssonselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback