Muppen & Plutten

Nu har jag varit inne på ikano med Linda och Amanda.
Hoppade på bussen i Sturefors och där satt Linda och väntade hihi. Tog sen bussen till Ikano och
vi gick till Hööks och shoppade. Jag köpte mig ett par chaps som passar till mina skor. Linda köpte nya fina skor och chaps, väldigt fina saker! Jag köpte också en lotion för hår, man och svans. Nu kommer Nitzch blir dunder fin!
Sen efter en stund kom Amanda också så vi gick en stund till på hööks och hon köpte ett jättefint schabrak!

Följde med Amanda och hennes Mamma och kollade på tapeter och dem hittade ett par fina!
Sen blev det att åka hem och äta Tacos. MUMS!


Kommentarer
Postat av: Amanda

lillskit<3

Det var en jätte jätte mysig dag :D <33

gott med tacos! <3

2009-12-29 @ 19:20:47
URL: http://amandaarockllov.blogg.se/
Postat av: Elin Olsson

"Amanda" Ja det var det! <3 Mycket gott!

2009-12-29 @ 19:40:21
URL: http://olssonselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback