Två hästar

Hej! ♥

Den här dagen har gått hur fort som helst. Hade sovmorgon till halv 10 och sen samhällskunskap och svenska. Inte speciellt jobbiga lektioner måste jag säga utan de gick hur fort som helst.. hade sen håltimma men idag gick även den riktigt snabbt. Ind-val sen tog jag bussen till stan och nästa buss till stallet.

Idag och helgen har jag hand om Bonzis boxgranne med så det är två hästar som gäller. Var tänkt att jag skulle rida båda två idag men jag hann bara med min egna lilla häst. Red för första gången i paddocken och hon har ju aldrig ridit där förut, så först var hon lite pigg och ville inte riktigt lyssna på mig. Bara kolla på allt annat men sedan lugnade hon ner sig och blev fin. Isak hade med kameran med de mesta bilderna blev suddiga.. men någon bild blev det nog men lägger in de imorgon. Ska även ta lite andra bilder imorgon, när det blir en lång dag istallet.
Rida Bonzi i ridhuset vid 12 och sedan rida Cina i paddocken. Ska nog gå hur bra som helst. Lite roligt att ha två hästar måste jag faktiskt säga. :) Nu ska jag kolla vidare på tv:n.

puuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback